Ghişeuleee!

Ion M. Ioniţă scrie în Adevărul despre Cristian Preda, un ţepuit
Finalul articolului e apoteotic:

<L-am văzut recent pe Cristian Preda povestind buimăcit cum a încercat să candideze la una dintre funcţiile din partid, şefia unei comisii. A căutat vreo trei săptămâni ghişeul unde să-şi depună candidatura. Nu l-a găsit. A aflat, ulterior, că postul era dedicat unui finanţator al partidului. Dragă Cristi, mi-e teamă că n-ai înţeles nimic din politică. Şi nu eşti singurul. Vorbeşte şi cu ceilalţi colegi „reformişti” din partid>.

E aici o mare mizerie mascată, admit, elegant.
Domnul Cristian Preda fireşte că ştia şi ştie unde este unicul ghişeu al portocalosferei.
Altfel scris, în stil Tismeneţki (adorabil când pozează, plin de sarcasm pseudoacademic, în rolul de anticomunist şi anti-anti-antianticomunist) ştia şi ştie unde e ghişeul “sacerdotului dogmei” şi “comisar al utopiei”, şeeeful unic chiar dacă-i incontestabil detestabil, obtuz, vehement, insolent, intolerant si incult …
„Dragă Cristi” a înţeles totul din ceea ce ţine de  domeniul politică mioritică. Tocmai de aceea nu e capabil de-o demisie de onoare având, funciarmente, oroare de demisie …

2 thoughts on “Ghişeuleee!

  1. Haaaai, mai, sincer sa fiu, domnul Preda mie-mi pute a fariseism din ala crud, de faci salam din el, iar astalalt, Ionita, nu stiu de ce, dar mie imi e antipatic, parandu-mi un oportunist fara vreun centru de greutate demn de luat in seama in peisajul gazetaresc dambovitean. Ma rog, astea sunt pur opiniile mele…
    O zi reusita sa ai, Doru!

  2. “Dragă Cristi” e inconfundabil în fripturismul portocalofil intelectualo-(ne)reformator …
    Unii îl prezumă cu-n mare potenţial dar ai scris nemaipomenit despre prezenţa absenţei “centrului de greutate” …

Comments are closed.