Şi mie îmi place Tratatul de la Trianon

O reacţie firească şi demnă a senatorului Dan Voiculescu.
***
Mie îmi place Tratatul de la Trianon
Europarlamentarul UDMR Sogor Csaba a lansat în on-line – cititi aici – o ”provocare” la adresa Tratatului de la Trianon. Care ”îi displace”, deci primeşte un ”dislike”. Care constituie pentru el un act de forţă şi ”desconsiderare”. Si care ar trebui tratat la fel – cu un ”Trianon dislike” – de toţi cei care refuză ”să uite”.
(…)
Respectând dreptul la opinie al domnului Csaba si în virtutea dreptului la diversitate pe care chiar el îl invocă, as dori si eu să-mi manifest opinia în raport cu Tratatul: mie îmi place!  Si as vrea să le propun tuturor celor din blogosferă o modalitate de a spune acelasi lucru – dacă doresc să o facă.
***

Fireşte c-am preluat modalitatea propusă.
E civilizată. Şi subsidiară.

2 thoughts on “Şi mie îmi place Tratatul de la Trianon

Comments are closed.